Merve2697 Doğumuma az kaldı kızlar normal doğum yapıp epidural alanlar tecrübelerini yazabilir mi acaba gerçekten ağrıyı azaltıyor mu ? Halk arasında prenses doğum deniyormuş. Artıları eksileri nelerdir ?🐣