snurbatmaz Merhaba bugün 1 aylık hamile olduğumu öğrendim. 4 gün öncesinden primolut n diye adet geciktirici hap kullandım sadece bir tane içtim. 1 tane içmiş olsam da korkuyorum. Bebeğime zarar vermiş midir sizce? Mutluluğumu tam yaşayamıyorum..
EbruCett snurbatmaz Bununla ilgili yanıtı bence sadece doktorun verebilir. Umarım ki olmamıştır 🙏🏻 Benim kuzenim adet düzensizliği sebebi ile hamile olduğunu anlamadı ve 4 ay sonra öğrendi ve bu arada alkol, sigara ve çok kez arveles ve farklı migren ilacı içti çok şükür ki ikisinede hiç bir şey olmadı şu anda doğum yapalı 5 ay oldu. Yani yiyeceği içeceği varsa emin olun hiç bir şey olmaz 🙏🏻
[silindi] Daha yeniyse bişey olacağını sanmıyorum, ayıptır söylemesi hamile olduğumu bilmeden önce rakı, arkasından (aradan epey zaman geçip test yapınca da) majezik içmiştim. Öğrendiğimizde 7haftalıktım düşünün.