Ssymysf vallaha canım 16.haftaya giriyorum bugün Lierac Çatlak kremini herkes önerdi bana çevremde doğum yapanlar teyzemler falan da hep kullanmış baya etkiliymiş onu sipariş verdim gelcek yarın birde doktorumun önerisiyle kakao yağı ve Hindistan cevizi yağı aldım onları karıştırıp sürüyorum nemli tutmak çok önemli düzenli kullanmak çok önemli ama 37ye kadar çatlamayıp 1 haftada paramparça olanı da duydum :)