Canım bende hamileyim tecrübem yok fakat arastırdıgım kadarıyla eğer çocuk besinsiz kalırsa allah korusun sarılık olabiliyo ne kadar çok beslenirse o kadar sarılık olması önleniyo o yüzden hemsirelerede danısarak mama verdirebilirsin ama meme reddi yaşamamak için hemsirelere mamayı enjektörle vermesini rica et biberon kullanmayın kesinlikle. Zaten eve çıkıncada sütün gelicektir merak etme