Hanımlar merhabalar. 30. Haftama girmiş bulunmaktayım. İlk hamile kaldığımda 72 kiloydum ilk zamanlar çok bulantı yaşadım iştahsızdım kilo kaybettim sonraları çok az aldım ama hamileliğim boyunca 70 71 72 kilolar arasında gidip geldim şuanda 72.5 kiloyum bebekte bir sorun yok hatta bikaç gün önden bile gidiyor çok şükür ama benim kilo almamış olmam tedirgin ediyor beni bu durumu yaşayanlar var mı?