Minnak11 270 ml netten aldım az önce elime geçti bebeğim iki aylık boyutu biraz büyük almışım gerçi başlıklar aynı ama bi saattir em em bitmiyor bu kadar geç mi alıyorlar bu biberondan merak ettim
marbling10 Minnak11 yeni doğan uçkarında delikler çok küçük, annenin memesini reddetmemesi için. Hiç emzirmeyecekseniz büyük uçları takabilirsiniz. Bebek rahata alışıp anneyi istemezse diye o kadar küçük yapılıyor sadece
Minnak11 marbling10 hiç emzirmiyorum malesef almıyor şimdi yeni uç almakta pahalı biberon fiyatı 2 numara mı yani dediğiniz