-Selma-
37haftalık hamileyim bende bebek aşağı inmemişti bu zamandan sonra inme durumu olabilir fakat inmeyede bilir o yüzden bana elle dönderme yaptılar bebek şimdi başaşağı dönük
Bu işlemi normal doğum olsun diye yaptılar
İlk doğumum normaldi diye
Ama döndürecek yer olması lazım doktorunuza sorun belki yer varsa yapılır