Deniz59 Kızlar bugün gittim muayeneye doktor sadece tahlil sonuçlarıma baktı bide nstye soktu muayene etmesi gerekmezmiydi bebeğin suyuna falan bakmaya 🤔 bu haftadan sonra sadece nstmi oluyo yoksa
Prens1prenses2 Deniz59 genelde bakarlar Cansu falan varmı bebeğin kalp atışına falan bakarlar ama bilemedim şimdi
Prens1prenses2 Deniz59 genelde bakarlar Cansu falan varmı bebeğin kalp atışına falan bakarlar ama bilemedim şimdi
Busra_kr Deniz59 haftalık kontrole çağırdığı için olabilir bizim doktorumuzda bir hafta sadece nst bakıyor diğer hafta muayene edip nst bakıyor
Deniz59 Aycaaa571 haftaya gene görüşürüz dedi neyse artık bidaha öyle yaparsa söylerim muayene etmeli bencede🤷♀️
Aycaaa571 Deniz59 devlet doktorları ilgilenmiyor canım dünde gittim ben hiçbişey demedi bebek büyük haricinde
Hilal-95 Deniz59 acile mi gdiyosunuz peki noramal muayene polıkınlığnemi haftadan haftaya olunca bnde devletde gidiyorum 2 haftada bır gel dedi şimdilik 34 haftadym randevu aldım ama haftalık randevu bulamasam sorun olurmu acaba
Deniz59 Aycaaa571 öyle gerçekten doğurcam zaten az kaldı artık ilgilenmedikleri için hamilelik boyunca 3 kere özele gittim hemde yüzünü gördüm 🥰
Deniz59 Hilal-95 normal muayeneye gidiyorum onu doktora sor canım randevu bulamasam gelsem olurmu de hafta ilerledikçe artık her hafta muayene olmalı ben 35. Haftadan sonra haftada 1 gitmeye başladım doktor haftaya görüşürüz dedi ama randevusuz gelsem olurmu demeyi unuttum 🤷♀️
Hilal-95 Deniz59 yarın gidicem sorıym bari teşekkür ederim kuzum 32 gittim 2 hafta snra gel dedi yarın ne dicek bakalım teşekkür ederim cevap için🙏🏻☺️
Bsrkst Deniz59 benim de dün kontrolüm vardı 37+4te. Bir hafta önce ultrasondan bakmıştı fakat dün sadece nst tansiyon bakıp gönderdi. Hatta ben ultrasondan bakmayacak mısınız dedim hayır dedi. Moralim bozuldu ne yalan söyleyeyim.