Asli0611 Sybabyss aventin cam biberonlarını kullandım ayaklanmaya başlayınca iki boyu da kırıldı plastiğini aldım onu kullanıyoruz cok memnunum wee baby falan sakın almayın kapattığında akıtma yapıyor 1-2 aya. evet biraz pahallı ama en garantisi avent
Gzmduru Ben bu konularda çok hassasım ve çok araştırdım plips avent cam serisini aldım 👍 daha kullanmadım gerçi ama anne memesine en yakın oymuş yani 😉