Durum ve imkan varsa özel hastane derim. 20 gün önce özelde sezeryan yaptım. Tabi şimdi devlet diyenlerde çıkacaktırda hastaneden hastaneye değişir. 1 kere devletin acile gitmek zorunda kaldım da rabbim oraya gitmek zorunda olanlara yardım etsin dedim .insan yerine koymuyorlar