Canmyavrumm Kızlar saglık ocagında ıkıncı kez beta verdım yukselıs varmı dıye bakıyorlar ya .doktora cıkmamıs dedı tekrar sabah ıstedı bole olması sızce mumkunmu acaba bı sorun mu var .
Naazli Canmyavrumm kesin karıştırmışlardır birşey olmuştur. Sağlık ocağındakilerin çoğu çok ilgisiz. Bi kaç sene önce karaciğer enzimlerime baktırmak istiyorum demiştim. 3 tüp kan aldılar. İstediğim hariç herşeye bakmışlar. Mecbur birdaha kan vermiştim