OktayMeltemSahin bizde iki gün önce aldık benoto gold eşimle evde kurduk çok beğendik çok hafif hantal bir araba değil üç farklı şekilde kullanabiliyorsun 600 tl ye almış eşim yani ben bir bebek arabasına 1000 lira ve yukarı verilmesini saçma buluyorum çok uzun kullanmayacak yürümeye başlayınca nasılsa binmeyecek tavsiye ederim ayrıca tekerlekleri çok rahat sökülüp takılıyor yer kapladığını düşünmüyorum ✋😄