Sedefcann08 Doğumun habercisi faktörler nelerdir canlar neler belli eder kendisini 35.haftamiz yarin bitcek insallah suyumuz da normale geldi cok şükür 🤗
Berenim Sedefcann08 nişan denen mukuslu salgının gelmesi Suyun gelmesi yalancı olmayan gerçek sancıların olması Not bunların biri ikisi heps bi arada bile olabilir..😇
PelinK Sedefcann08 bende şurda bekleyim dedim kaç gündür merak ettiğim konuydu ama aydınlatan Yok napalım Google amcaya mı soralım 🙄🙄😂
Berenim Sedefcann08 anlamama gibi bir durum yok idrarla gelirse karışıyor sadece bir de su gelince illa ki bir sancı hafif bi belirti verir stres yapmışsınız doğacağı zaman sizi hastaneye götürür merak etmeyin 😇
Rabiaaa Sedefcann08 ne tesaduf yaa bende suan kassiklrimda agri var mesala nasil bise nasil anlicaz afedrsiniz yikyoruz mesala vajinamizi oanda gelrse nasil anlicaz devam edyr mu acba o nisan dedikleri sey bnde 35+1
Gozde_ Sedefcann08 merhaba canım bende 12 gün önce doğum yaptım bende hep anlayamamaktan korkuyordum ama öyle olmuyor merak etme anlıyorsun idrar olsa tutabilirsin ama suyu kendini sıksanda tutamıyorsun gidiyor kendi kendine 😁sağlıkla al kuzunu kucağına 🙏🤗
Zeyneptzgn Benim bugün vajinama sanki bıçak saplandı gibi ağrı oldu acaba onun nedeni neler kızlar 37 haftalığım
Sedefcann08 Yok kaynana yok görünce bu postlar masallah almis basini gidiyor amacini zaten coktwn asti bu uygulama burda bir soru soruyorum cevap aldigim 2 3 kisi
Birglbiray Ya doğurmadım bilmiyorum ama bence yalancı sancılar sıklaşıyor gün yaklaştıkça daha sonra da gerçeğe dönüşüyor gibi algıladım ben, 😏🤗
merve0534 Doktorumun dediği yalancı kasılmalar yatınca geçer ama doğum sancısı azalmaz gittikçe artar o zaman dakika tut 15 dk da bi olursa gel
Ftmarc Akşam saat 8 de ve 10 da iki kere suyum geldi 11 de sancılarım başladı 1 e kadar bekledim evde sancı 10 dakikaya düştü 2 de hastanedeydim 4 santim açıklık vardı ve suyum gidiyordu hala saat 4 te sancılarım sıklaştı ve 5 te doğum yaptım benden nişan falan gelmedi herkeste olmuyomuş belirtileri iyi takip etmek lazım ama suyunuz gelirse fazla beklemenizi tavsiye etmem bi an önce hastaneye gitmeye çalışın 😊