alininannesiii imza attınız diye kabul etmeme veya ilgilenmeme gibi bir durum yok, siz imza verip çıktığınız için şu an bişey olsa hastane sorumlu değil ama şimdi tekrar başvursanız kabul etmeem gibi bir seçenekleri yok, hemşireyim ben bizde de oluyordu böyle tedavi red imzalayıp geri dönen hastalar