garip Fatmasert16 6 ayın sonunda bırakabilmiştim o da tesadüf eseri silikon uç yolda düşmüş Allah’ın hikmeti💐öyle öyle normal emzirmeye başladım
Zynpk Fatmasert16 emsin onla ne olack.hic emme mesindn iyidir…göğüs ucu yeterince çıktığında birakirdiniz..daha küçük bebek de.takmayin…
Fatmasert16 Gecte olsa birakiliyor yani cevremdende surekli baski var onunla emzirme diye ama napayim yavrum tutamiyor onsuz ona alisti bende aglatmaya kiyamiyorum zorlayamiyorum gerci daha 15 gunluk bu konuda cok bilgilenmeye ihtiyacim var 😥
Fatmasert16 Zynpk yeterki cocugum yesin doysun kafasindayim aslinda ama bu her kafadan cikan sesler bu donemde yoruyo insani
Zynpk Fatmasert16 ..bende emziedm 3ay sonra bıraktı oğlum..kiizmda hiç beceremedim silikonla emzirmeyi …o hiç emmedi..tıkqyin kulakalrinizi boşver in emsinde nasıl emer emsin ne fark eder..millet konuşmak için yer ariyo