Zeynepsa Doğum Sancısı Nasıl Olur Merhaba kızlar.Tecrübeli anneler.Doğum sancısı nasıl oluyor.Gaz sancısı gibi mi yoksa kramp gibi mi.Yardımınıza ihtiyacım var 37+4 üm
Ecrininannesii Anlatilmaz yasanir :) gaz sancisinin 100 kati gibi düşün gozunu korkutmak icin soylemiyorum ama yasarsan anlarsin sadece 🙂 hayirli dogum diliyorum adiniza