Mrv1007 Sugra-34 6. Haftamda basladım 17. Haftamdayım hala içiyorum tüm ilaçları denemiştim bana en iyi bu geldi
Polenpolen52 Sugra-34 gonul rahatlıgı ıle kullanın bende 6 haftalıgım kullanıyorum cok mıdem bulanıyor
teletabi Sugra-34 oğlumda 9 ay kullandım. Şuan 17 haftalığım ikinciye hamileyim. Başından beri kullanıyorum. Sanırım prilam olmasa mafolurum. Zaten gebeler için üretilmiş bir ilaç canım gönül rahatlığı ile kullanabilirsin
BabyBabyy01 Sugra-34 bende başta kullaniyodum aşırı migdem bulaniyodu ama o bile migdemi bulandiriyodu benim
Mrv1007 Sugra-34 hamileler için özel üretilmiş bir ilaçmış hiçbir yan etkisi yok gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz🌸
Kdrrelk Sugra-34 yok Bn soruyordum yınede doktoruma bi zararı yok dedi daha dogurmadım ama inşallah olmaz Bi zararı olsa doktor uyarırdı diye düşünüyorum
Canmmel-26 Sugra-34 tek kurtarıcım diyebilirim 6. Haftada başladım akşamları yatmadan önce 2 tane içiyorum gün boyu rahatım unuttuğum günler akşama kadar kusuyordum 30. Haftadayım hala kullanıyorum
Hasret47 Bende yeni kullanmaya başladım uyuşukluk uyku hali tüm gün uyuyorum sizde de varmı böyle yan etki
Sugra-34 Hasret47 bendede yaptı ama bayağı rahatladım sürekli kullanım konusunda tereddüt ettim sadece
rengarenkduduv Kardeşimle aramızda 7 hafta var ve benim onun ki kadar şiddetli mide bulantılarım olmadı. Doktoru ona prilam verdi ve 14-15. haftasına kadar kullandı bir sorun yaşamadı çok şükür.