kubraa2121 20haftaligiz kızımla, 18+4te kontrolümüz vardı gelişim olarak önde gidiyor 19+3idi o zaman şimdi 20+5 oldu, boyumuz uzun gidiyor 20 cm 266 gram doktor masallah demisti, gelişiminin önde olması iyi beslenmesi anlamına geliyormuş ve alan geniş enerji dolu dedi doktorumuz , her seferinde detaylı bakıyor bu hafta da detaylı zamanıydı güzel sonuçlar aldık her şey çok güzel gidiyor, bir doktor kitabında okuduğum da 2 hafta önden ya da 2 hafta geriden gelmesinin bir olumsuzluk yaratmayacağıni soylemisti, ben de gelişimi önde dediğinde doktoruma sorduğumda her seyin çok güzel gittiğini çok güzel ilerlediğini söyledi, sizde doktorunuza danışın randevunuzda🤗