Pozitif çıkmamın 9. Günü ve 3 gündür iyileşmiş durumdayım, hamile olduğum için ilaç da kullanmadım. Aşı olmadım çünkü biontechin kendi yazılı açıklamasında hamileler üzerinde çalışmaların 2025 sonuna kadar süreceği yazıyor. Şimdiye kadar gözlenen etkisi olumlu olabilir ama daha sonra çıkabilecek etkileri net değil ben korktum yaptırmadım açıkçası. Şuan 21. Haftadayım.