moonlight-52 ocak 29 da tahmini doğumum var. ilk bebeğim olacagım için biraz tecrübesizim 🙈acaba puset mi alsak ana kucagı mı alsak yoksa bebek arabası mı lütfen bilgi verin 🥰
Civcivinannesiii moonlight-52 kisin cok fazla bebek disari cikilmaz hastaneye vs. Gitmek icin puset almak daha mantikli arabanizda varsa kapinin onunde binip gideceginiz yerde ineceginiz icin puset daha iyi olur ilerki zamanlarda bebek arabasi alinir🤩tabi bu benim dusuncem🤭
Hilal-95 moonlight-52 ben pusetlı bebek arabası tercih edicem kuzum onlarada bakablırsın istersen travel sistem
Prens1prenses2 moonlight-52 ben ana kucagi da aldım hiç kullanmadım o çok gereksiz ve bebek doğduktan sonra pusetli araba almiştık o daha kullanışlı şu an bile ikisi de duruyor ben doğuma Buse’yi götürmeyi düşünüyorum
Mrvtnl moonlight-52 pusetli bebek arabası düşünüyorum travel sistem ama portbebesiyle birlikte katlanabilen travellerden hantal olanlardan değil ana kucağı olarakta otomatik sallanan ana kucağı aldım 🌸
Mrvtnl Polenpolen52 kraft lima ve joie chrome bakıyorum kullanışlı ve hafif bi de yoya bebek arabaları var instagram adresiniz varsa bakmanızı tavsiye ederim @yybebekarabalari sayfanın adı orda dearest travel olarak geçiyor yalnız puseti yok benim önceliğim çift yönlü olması 🌸🌸
Rabiss74 Polenpolen52 ben kiwi bestway travel sistem bebek arabası aldım puseti oto koltuğu sertifikalı. bence güzel bakabilirsiniz
Mrvtnl moonlight-52 https://ty.gl/3jdksh604b https://ty.gl/hwhfj6ovkk Bunun pusetli olanıda var ☺️ https://yoyabebek.com/urun/2-in-1-cabin-gri/ Bu üçünden birini tercih etmeyi düşünüyorum hepsinin ortak özelliği çift yönlü olması ve portbebesiyle birlikte katlanması 🌸
ebruzb moonlight-52 ben kraft city travel sistem tercih ettim pusetli bebek arabası daha mantıklı geldi umarım memnun kalırız
-Arya- moonlight-52 Pusetli bebek arabası aldım baby canyon plus. Bu ay da ana kucağı alacağım kısmetse