Maysasu Kızlar ben klomen sonra da ovitrelle kullandım bugün iğneden sonra 11. Günüm test yaptım negatif Reglime de 7 gün var sizce sonuç doğru mu
Cananyildiz Maysasu adetinize daha var ama igneden 12 gün sonra test öneriliyor istersenz 2 gün snra tekrarlayın
Melos580 Maysasu benimde 12. Gün bugün yapmadım test bekliyorum adetinde 18 inde o zamana kadar bekleyim diyorum
Zeyna27 Maysasu canım 10-12 günde beta hcg sıfırlanıyor diye biliyorum iğnede beta vqr çünkü sen 15. Günde tekrarla istersen bende 8.gündeyim femera+ çatlatma iğnesi
Powergirls Maysasu 15.gün yap canım test seni üzmek istemem ama dusukte olsa testte hafif silik olmasi lazimdi etkisi kaybolmasaydi
Kubranur1234 Maysasu canım ben 18. Gün yaptım test hemde adetim 3 gün geçmişti pozitif gördüm kan testi yaptırdım hemen şuan 7+4 olduk
Kubranur1234 Melos580 canım ben 4 kere klomen denedim olmadı femara ben ovitrelle ile ilk ayda hamile kaldım
Kubranur1234 Maysasu Evet canım en az 14 gün beklemelisiniz ben hep testlerimde negatif gördüğüm için adetimin geçmesini bekledim moralim bozulmasın diye
Zeyna27 Maysasu canım ben 2 ay klomen çatlatma iğnesi kullandım yumurtalarım oluştu fakat gebelik elde edemedim rahim filmi çektirdim 2 adet gördüm femera+çatlatma iğnesi kullandım bu ay 8. Gündeyim bakalım Rabbim kısmet ederse inşallah çok istiyorum