Selim_Alparslan herkeste aserme ve bulanti olacak diye bir kaide yok ki. Bende de olmamisti tiksinti oldu. Herkes farkli geciriyor hamileligini. Kasik agrisi hamileligin her doneminde normal bir sey. Sonucta icinizde buyuyen, vucudunuzun bicimini normalden saptiran ve hormon ureten bir varlik var. Kanamaniz olmadigi surece panik yapmayin.