Be1911 ayseeslem93 ben covid olduğum için doktor sadece çok ağrın olursa parol iç dedi. Başka hiç bir şey içme dedi. Siz de dikkat edin bence doktora danışmadan kesinlikle ilaç kullanmayın
Deryaiso ayseeslem93 minosetten emin değilim ama gebelere parol öneriliyor benim migrenim tuttuğunda doktor 3 tane içebilirsin demişti ama kesinlikle 4 saat geçsin araları ve bol su tüket demişti
Miniklimonum ayseeslem93 çok büyük bir ağrın yoksa ilaçla başvurma derim ben ne baş ağrıları çektim 3 gün aralıksız durmadan bir tane ilaç içmedim içenlere de parol öneriyor doktorlar
ayseeslem93 Miniklimonum normal de çok şükür ilaç kullanan biri değilim gece kötü olursam diye sormak istedim kullanmam büyük ihtimal ♥️
Miniklimonum ayseeslem93 dayanamayacak değiliz kuşum bebişlerimiz için her acıya dayanırız çok ağrıdığı zaman gözlerinle başına hafif masaj yaptır eşine sonra bağla karanlık olsun uyu güzelce .)