Selam kizlarr. Kac haftadir hep buraya normalmi sezeryan mi diye soru sorup durdum🙄 belki denk gelmissinizdir normalden hep korkuyordum.. ve son haftalarda cok kasık bel sirt sancim oluyordu. Hep dogum hikayeleri okudum video izledim belki motivasyon olurum diye. Hem heyecanli hem korku doluydum. Planim doktorumla gun belirleyip cantami alip evden cikmakti.. amaa Maalesef oyle olmadi. Lutfen sizde benim gibi surekli hayaller kurup durmayin sevgili anneler gercekten hersey istediginiz gibi gitmiyor herseyi Bebek belirliyor. Evet tabi hayal ettigi gibi olan var ama nadir🙄 Benimde surekli bel sirt kasık agrim oluyordu ama dayanilmicak gibi degildi. Pazar gunu yine cok oldu ama Allahtan uzaninca masaj yapinca hafifledi. Pazartesi sabahi uyandigimda kilodumda cok akinti vardi. Icimde bir ses akinti degil suyun gelmis diyodu🙄 ama emin olamadim. Halalarima anneme ablama falan resmi attim herkes suyun gelmis diyordu. Ve kilodumda yine islaklik olmaya devam etti ama hic sancim agrim yoktu. Herkes su gelmesi diyince apar topar doktoruma yazip hastaneye gittim. Doktorum sagolsun mesgul oldugu icin cevap veremedi kendisini hastanede buldum. Persembe gunu kontrolumuz vardi beni gorunce sasirdi. Hemen alttan muayene icin beni odaya aldi. Ben tabi ciglik cigliga yine dayanamadim titredim hep. Maalesef doktor acikliga bakamadi ama evet suyun gelmis bugun dogum kesin olacak seni sezeryana alicam dedi. Ben tabi o lafi duyunca daha cok panik oldum aglamaya basladim.. hemen yatis islemlerim yapildi. Yine agrim sancim yoktu gayet iyiydim. Sadece korkuyordum. Sabah birseyler yedigim icin beni 4 5 saat su bile icmeden beklettiler. Kan alindi serum takildi. Doktorum 5 e dogru yanima geldi. Simdi bi ameliyat var sonra seni alicam dedi. Tabi bende daha cok panik yaptim cok ama cokk korkuyordum. Biraz daha bekledikten sonra ameliyat onlugunu giydirdiler. Kapida ailem esim kayinvalidem vardi. Hepsi beni bekliyordu. Kapiya cikip hepsiyle vedalastim… sonra doktorum bana seslendi Hadi bakalim gel diye. Saka gibi ama ameliyat odasina yuruyerek gittim🤣 herseyi orada canli sahit gordum. Heyecanim daha cok artti kus gibi tirtir titredim… bacaklarim elllerim titremekten cok fena sallaniyordu. Sadece belden uyusturma olcagi icin spinal anestezi olacaktim. Anestezi uzmani geldi sirtima yer bulmak icin arkadan iyice inceledi. Merak etme igne yapicam zaman solicem sana dedi. Basimi one egdim omuzlarimi indirdim. Derim nefes al dedi vee igneyi sirtimin altindan yapti. Cok cok az acidi merak etmeyin kizlar 🙄 sonra hemen bacaklarima
Dogru bi sicaklik indi ve karincalanmaya basladi.. yavas yavas bacaklarimi hissetmemeye basladim. Ve o anda sonda takildi ve inanin onuda hic hissetmedim hic acimadi. Hersey o kadar hizli ilerliyodu ki film setinin icindeydim sanki😬 sonra doktorum geldi evett hazirmiyiz bakalim dedi vee dakiklar sonra bebegimin aglama sesi duyuldu. Hala benim olduguna inanamadim. Bebegi doktorum gosterdi. Hayal meyal hatirliyorum cok agliyodu sonra goturduler. Giydirip tekrardan yanima getirdiler yanagima koydular ilk defa orda optum onu😍 teni yumusacikti ve sicacakti.. cok cok guzeldi… hersey bittikten sonra 1 gece beni yogun bakima aldilar. Bebegimle birlikte orda kaldik. Surekli agri kesici igne ve serum yapildi. Ama ilk ayaga kalkmak cok cok onemli kizlar. Herkesin bunye meselesi evet ama ben ilk kalkarken cok zorlandim hatta agladim ama simdi cok sukur iyiyim kendim kalkabiliyorum yuruyebiliyorum.. onemli olan tek sey hareket ve bol
Bol su icmek.. bu gece yine hastanedeyiz ama servise ciktik.. bebegim yanimda uyuyor.. hersey bi ruya gibiydi geldi gecti cok sukur🙏🏻 Yasadigimiz herseye her sikintiya inanin deger🥰 lutfen gozunuzde cok buyutmeyin ve herseyi en ince detaynina kadar benim gibi planlamayin. Herseyi akisina birakin. Bu duygu dunyanin en guzel hissi cunku🥲🥰🙏🏻