OktayMeltemSahin orada doğan her birey oranın vatandaşı oluyor bu kesin Bilgi. Maalesef hamileliğin son aşamasında gittiğin için çoğu doktorlar bakmak istemiyor sana,oyuzden organizasyon şirketlerinin anlaşmalı olduğu doktorlar olduğu için onları öneriyorlar,bende o şirketlere birsürü para vermek istemiyorum,zaten dolar olmuş kaç lira. Oralarda okuduğum kadarıyla her muayenede ultrason vs yok,normal Doğum öncelikli,buradakiler gibi fazladan para almak için sezeryana yönlendirmiyorlar,zorunlu oldukça sezeryana geçiyorsun. Benim hesaplarıma göre hastane ve Doğum masrafı hariç uçak konaklama yeme içme 30000 tl fılan oluyor. Hastane kısmını çok bilmiyorum malesef 🤷♀️