edanurciftci 32 haftalık gebeyim bugün doktor bebeğin karın çevresinin büyük olduğunu söyledi sonrada şekerimin olup olmadığını sordu açlık tokluk şekerime bakılmıştı tekrar bakılmasını istedi böyle bi şeyle karşılaşan var mı ne demek oluyor
tcasl edanurciftci bana da aynısı dendi şeker tahlili yapıldı hiç bişey çıkmadı bebek de gayet normal kiloda doğdu canım 🤷
ozgei edanurciftci karın çevresi çok önde çıktıysa ondan demiştir, erkek bebek mi erkeklerde öyle çok oluyormuş, benim de öyleydi, 36. haftada haftasıyla uyumlu hale geldi
edanurciftci tcasl bugün üç tüp kan verdim açlık tokluk icin insallah sonuçlar temiz çıkar benim de kafam rahatlar