Kızlar şuan 5. Ayımın ortalarındayım 2. Hamileliğim ama bu çok farklı bi durum bu aralar aşırır derecede karın alt kasıkda ağrım var Çok halsizim ve tiroid rahatsızlığım var düşük doz eutrirox kullanıyordum hamileliğimde doktorum artırdı sürekli kullanman lazım demişti ama sabahları unuttuğumdan kullanamıyorum birde calsiyum Demir ilacı verdi ama vallahi unuttuğumdan düzenli kullanamıyorum acaba kullanmadığım için mi bu halsizlik