Ben anlatayım 2014 yılında oğlumu dog yaptım.keske kizimdads olsaydı yapsaydım çok zor olmuştu kızım neyse hast gittiğimde 5 cm açılmam vardı hemen doğumhaneye aldılar.suni sancı sonra epidural yaptılar beni yatağıma geri yatırdılar.okadar hafifledimki sanki hiç ağrı acı bebek yok karnimda yorulmusum bir güzel uyudum doktorum başımda bekliyordu hadi kalk doğum başladı dedi ben az daha uyuyayım dedim olmaz bebek geliyor dedi yuruyemem uykum var dedim sedyeyle çatala götürdüler .hiç sancım olmadığı için yani hissrtmedigim için doktor ben ikin diyince ikon dedi tamam dedim.ikim dedi ikindim gözümü açtım birşey yok sonra yine ikon dedi yine ikindim gözümü açtım paşam karşımda yatıyor.ucumcuye gebeyim nasip olursa yine öyle yapicam sabah dokuzda gittim birdeboglumu kucağıma aldım.sonrasinda ertesi günü eve gelince bel ağrısı oluyor şiddetli bıçak kesiği gibi bir kaç gün sürüyor devamlı değil ama ara ara ama yinede gerçekten değer.ilk çocuğum okadar zor olduki ikisininde yaşayan biri olarak epidural doğum süper