Uyku gurusu almayı düşünüyorum, markanın açıklamalarında 0,3 togun dört mevsim kullanılacağı, 0,5 togun ise kış ve sonbahar için daha uygun olacağı söylenmiş.
Ben dört mevsim kullanmak için 0,5 almayı düşünüyodum ama bu açıklama kafamı karıştırdı. 0,3 tog kış için çok ince olur mu? Instamom’lar kışın 1 tog giydiriyorlar🙊 0,3’e cesaret edemem gibi geldi. Kullanan var mı, siz nasıl tercih ettiniz?