Pelinzade kesinlikle pastörize süt ve ürünleri tüketin derim
Ülkemizdeki süt kalitesi bakteri açısından çok olduğunu söyleyemem o yüzden çiğ süt alıp kaynatmak pek sağlıklı değil çünkü kaynatınca bütün proteinler kayboluyor yapısı bozuluyor
Kaynatmayınız da bakteriden dolayı tüketime uygun değil zaten
UHT süt önermem ama pastörize idealdir
🙋🏼♀️