ogretmen_anneee 29+5 im . Agrım sızım yok çok şükür ancak bugün bebegi asagı da hissediyorum karnım da top gibiydi armut gibi oldu . Bebek yer değiştiriyor hergün farklı durur diyorlar . Sizin de böyle miydi ???
cocoblog ogretmen_anneee bende tam 29+5 im bugün sabahtan beri inanılmaz aşağıda hissediyorum sanki vajenden birden çıkacakmış gibi birden vuruyor umarım bir sıkıntı yoktur
Mlhameliha ogretmen_anneee bende yarın 30 olucam canım senin bebeğin dönmüş olabilir doktrum 31 haftada döner demişti bende yorgunluk halsizlik uykum oluyor ağırlaştım biraz
Papatyamevsimi-89 ogretmen_anneee benim de öyle canım asagiya inmiş gibi göbeğin ortası dümdüz..29+2 benim de alt kısımda atıyor
ogretmen_anneee cocoblog bende öyle dün hiçbir şey yoktu bugün asagılara sıkıştı oralar da dönüyor 🤦🏻♀️ Kötü birşey mi bilemedim
ogretmen_anneee Mlhameliha 27 de döndü canım benim ki ama midem boş sanki hep kasıkta durdu bugün bazen böyle olması normal mi
Tugce-dh Ben de tam bugün 30 oldum karnımın heryerinde hissediyorum hareketleri neresi kafası neresi kolu bacağı hiç ayırt edemiyorum 😀 26+4te gittim en son makat geliş demişti Cumartesi kontrolümüz var bakalım döndü mü 🙈
Tugce-dh ogretmen_anneee bazen kasıkta da hissediyorum ama şuan çoğunlukla göğsümün altında kaburgalarımı sıkıştırıyor sanki 😀
ogretmen_anneee Papatyamevsimi-89 benim de midem boş resmen asagı da hareketlendi bugün biraz tedirgin oldum olmam gerekir mi onj bile bilmiyorum 🤦🏻♀️
ogretmen_anneee Papatyamevsimi-89 bunlar bizi strese sokuyor 🤦🏻♀️ Seni bi başka postta da görmüştüm sen de benim gibi aynı sıkıntıları yaşıyorsun 🤦🏻♀️
Papatyamevsimi-89 ogretmen_anneee aynen canim ya insan stres oluyor ister istemez, neler okuyoruz burda