Guler46 Anneler İlk Gebeliğim Etrafımda yaptır diyen de var zararlı yaptırma diyen de napmalıyım sizce bilemiyorum 🤯
Nutellaaaa Guler46 bugün o kadar çok denk geldim ki aynı soruya bence yaptırın arkadaşım doktorlar zararlı bisey olsa önermez değil mi ?🤗
Nur-98 Guler46 aynı tartışmayı bugün bende açtım canım istersen benim tartışmama yazılanları oku çünkü herkes bilgilendirici cevaplar yazdılar sağolsunlar yaptırmazsak nolur sonucu ne olur falan diye bende yaptırmak istemiyodum ama araştırınca öğrenince yaptırmaya ikna oldum
Ank-16 Guler46 ben 50’lik testi yaptırdım, sınırda çıkınca ikincisini yaptırmak istemedim. Hem aile hekimine hem dahiliye doktoruna danıştım, ikisi de önermedi. O yüzden açlık tokluk değerlerime baktırdım sadece.
emelsena Sevil_87 bende öyle yapıyorum. Yapmaya çalışıyorum daha doğrusu. Bol bol su içip yürüyorum şeker düşsün diye.
a-melis Guler46 bende yaptırmak istemiyodum ama hem sağlık ocağındaki doktor hem de hastanedeki doktorum ikiside yaptır 1 dilim baklavaya eş değer dedi ve yaptırdım ilerde bi sorun olursa keşke yaptırsaydım demek istemedim
Semihanim Guler46 eczaneden almıştım ben çilekli gazoz resmen birşeyi yok. Doktor ona göre diyet önermişti bana. Hiç belli olmaz çok yüksek çıkarsa Allah korusun bebekte sıkıntı olur falan yaptırma diyenler gelip derdine deva olmayacak canım sıkıntı yaşamadılarsa şükretsinler şanslılar
a-melis Guler46 öyle çok şekerli birşey değil içtiğimizde doktor baklava yemiyo musun hiç deyince haklı buldum çikolata tatlı yiyoruz illa ki
Sevil_87 a-melis ozaman neden o örnek verilen tatlılar ile ölçüm yapılmıyor hep o örnek veriliyor bir dilim pasta 1 dilim baklava ozaman onlardan birini yiyip ölçelim şekerimizi
a-melis Guler46 bende bunu düşünerekten yaptırdım valla 😂 sonra Allah korusun bişey olursa keşke demekte istemedim
Guler46 a-melis ya her kafadan bi ses çıkması gerçekten insanı ikilemde bırakıyor bende emin olamadım sorayım dedim 😇