zeyboss merhaba ben gidiyorum, araştırmalarım ve tavsiyeler sonucu ön görüşme yaptım klinikle ve çok memnun ayrıldım. İlk randevumuzda gayet güzel ve olumlu geçti. Aklınızda sorular var ise öncesinde gidip benim gibi ön görüşme yapabilirsiniz gerçekten çok faydası oluyor