Senaasd suni vermek için yatırdılar kendi sancılarım vardı biraz daha suni vermeden nst de kalbi düştü her dakka daha da düştü 10 dk içinde sezeryan oldum sadece bebeğime sağlıklı kavuştuk diye şükür ettim sezeryan O kadar kötü ki 2 gündür kendime gelemedim daha dua edin 😞