Nes 37+2 yim bebeğin hareketleri tam aşağıda vajende sanki orda oyunuyo ya canım çok aciyo neden acaba ayni haftada olanlar durum nedir?
ZeynepKeke Nes benimde oluyor ama acıtmıyor sadece tuhaf hissediyorum rahatsız oluyorum sanki ayakları ya da elleri orda gibi oluyor 🙄
Epelinkiran Bende 30+2yim şuan aynısını yaşadım bebeğim çok aşağda ve sancım vardı aşırı panik yaptım ama biraz dinlenince geçti sancım. Annem bile dedi dışardan da çok aşağda gözüküyo dedi. Sancım devam ederse acile gitmeyi düşünüyorum. Tecrübeli arkdşlar cevap verirse ben de çok sevinirim 🙏🏻