Arkadaşlar 29 haftalık hamileyim. Hamileliğime kusma şikayetim yok denecek kadar az oldu . Ama bu sabah istifra ettim . Sonra geçti tansiyonum vs normal . İstifra ettiğimden beri eğilince midem acıyor gibi his var . Normal durunca acı ağrı yok eğilince batıyor gibi . Acaba bebek rahim yukarı çıktı ondan mı ki ?