Elisa23 Ben içiyorum aşırı kireçli ve kokuyor damacana bitmişti mecburiyetten kullandım 1 hafta boyunca simdi sipariş verdim bi zararı olmuşmudur
minikask35 Elisa23 Ben hep çeşme suyu içiyorum biraz değişik ama hazır su bana tatlı geliyo içemiyorum. Bişey olmadı sende de olmaz inşallah canım
Zehra9616 Elisa23 olmaz ama klorlama ve kireclemesini abarttiklari icin ishal olayi skntili olabilir😂
Sblatc Elisa23 nerenin çeşme suyu olduğuna da bağlı bence. İstanbul un ki içilmez bence kokusu falan kötü. Damacana da pek sağlıklı değil aslında🙄 ne İçicez biz😅 en iyisi arıtma gibi britanın arıtma sürahileri güzel bence ablam kullanıyo çok iyi
Esmaaaa_ Benim de su testisi var toprak. Ben ona suyu doldurup dinlenince içiyorum çok güzel tadı Çeşme suyu içince kötü geliyor😊