isilbydr Kizlar 8+1 gebeliğim. Son 4 gündür sarı su çıkarıyorum her sabah. İstiğfar etmekten yoruldum artık. Var mı içinizde benim gibi olan bunun bı çaresini bulan
Suzanne isilbydr ben safrayı o gün mandalina yediysem çıkarıyordum o yüzden artık yemiyorum yiyorsanız belki onunla alakalıdır
Zehraspl isilbydr canim bende öyle kisuyordum hâtta artik kan geliyodu doktoru. Rennie duo die surup yazdi onu ictim yemekten sonra inan ne bulanti kaldi ne kusma