deff8 benimde diş sorunum cok oldu doktorum 20 küsurlu haftalarda tam hatırlamıyorum ama yaptıracaksan bu haftalarda yapıyolar biraz daha büyürse yapmazlar demisti o zaman dikkate almamıştım şimdi cekiyorum acısını Allahtan doğumuma cok az kaldi ilk isim disci ye gitmek olacak