Nisa_42 Bugün doktora gittiğimde bebekte böbrek genişlemesi oldugunu ve down sendromlu olabilir dedi başkada bişey demedi. Böyle bişey başına gelen varmı aranızda 24 haftalığım bebeğim erkek.
Selen23 Nisa_42 ilk defa böyle bise duydum benim kizimdada böyle bir şey çıktı çok fazla degildi ikili tarama testim çok iyi çıktı ayrıca detaylida böbrek genişlemesi gayet iyi dendi şuan 24 haftaligim gecn muaynemde doktor böbrekler normal görünüyor dedi . Hiç kafana takma down sendromuyla alakası yok bu durumun
melekkizim_00 Nisa_42 kuzum doktorlar her zaman çok çok düşük bile olsa olasılığı söylemek zorundalar , o kadar kötü bişey olmadığını biliyorum okuduğum kadarıyla. İnşallah gecicidir 🙏🏼💕
Asyaveannesi36 Nisa_42 hiç korkma benim ablamın ilk çocuğunda bebeğe down sendromlu dedi ambiyo sentez yapalım felan demişti ablam istemedi bebek çok sağlıklı doğdu şuan 10 yaşında ve bu dediğim doktor acıbademin en iyi doktoruydu ablam çok ağlamıştı
Nisa_42 Selen23 başka bi doktora daha gidecem inşallah 19.haftalıkken gittiğimde hiç böyle bişey demedi başka bi doktordu bugünki gittiğim doktor söyledi bunu.
Nisa_42 Bebek9 ikili üçlü yaptırmadım canım detaylıyada girecegimde korona oldum sonra randevu bulamadım
Bebek9 Nisa_42 pardon canım ben yaptırdın anladım. Öncelikle morelini bozma. Bir kac güvenilir doktora daha git. Mesala burda cok postlar okuyorum . Bebeğim de şu sıkıntı çıktı ama doğunca biseyi yoktu diye sende icini ferah tut inşallah Allahın izniyle bişey çıkmaz
Nisa_42 Asyaveannesi36 benim bebeğimdede öyle bişey yoktur inşallah canım sağol Allah hepimizin yavrusunu korusun 🤲
Asyaveannesi36 Nisa_42 amin sen bol bol dua et içini ferah tut doktorlar bazen son söylemesi gereken şeyi ilk pat diye söylüyor 🤦🏻♀️
DILOS06 Benim bebegim de erkek 29+5 haftalgm bana da 1 doktor aynısını söyledi 2 doktor da genisleme artmadıgı surece bi sıkıntı yok zaten cok az suan 5.5 mm denildi. 1buck aydr aynı. Erkek bebeklerde genelde oldugunu duydum ama