Kızlar hepimizde doğum korkusu elbet farklı seviyelerde olsada var bizim 5-6 haftamız kaldı normal doğum istiyoruz ama o an ne gelişir korkup sezaryan ister miyim bilmiyorum sonrada kendi kendime diyorum ki eskiden sezaryan yokken çok eskiden insanlar nasıl doğuruyordu sezaryan diye bir seçenek yok sadece normal doğum vardı 😅 çok ilginç demi