Evet güzel anneler melek anneler çok mutluyum buraya 2 hafta önce post açmıştım bebeğim için down sendromu denmişti %51 nıfty testi önerdi doktorum 4 bin tl civarı fiyatı vardı maddi durumumuz çok şükür iyi olduğu için yaptırdım testi çoğu anne yaptıramıyormuş fiyattan dolayı çok üzldüm buna rabbim yardım etsin herkese test sonuçlarım çok güzel geldi çok şükür birşey çıkmadı 2 haftadır içim içimi yedi başına bu durum gelen varsa lütfen güçlü olun kendinizi salmayın kötu düşünmeyin ne gelirse rabbimden gelir çok şükür bu sorunu atlattık tek sıkıntım şuan 21 haftalık olduk ama ben kilo alamıyorum 41 kiloyum benim gibi kilo alamayıp sonradan alan var mı yada kilo almak için hangi besinleri tüketmeliyim şimdiden çok teşekkür ederim