Nrbrkt ciddimisinizz , bende 19. Haftamdayım en son doktordan yazmasını ıstedıgımde yazmadı artık geçmiş olması gerekıyor bulantıların falan dedi yazmadı ama onsuz ne yemek yıyebılıyorum ne de günümden keyif alabiliyorum😒 sürekli istifra ediyorum sağlık ocagına gidip yazıdırıcam sanırım yıne