Rahime_47 yüksek çıkarsa gebelik zehirlenmesi şüpheleniyor doktorlar özelde hemen 2 saatde sonuç çıkıyor bende damarda direnç ve idrarda protein olduğu için tansiyon takibi ve her ay idrar kan veriyorum yüksek çıkarsa da bişey yapamıyorlar çünkü nedeni yok bu durumun ama sınırın üstünde çıkarsa 24 saat idrar artı tansiyon takibi yapılıyor 1 gün boyunca yine sonuç yüksekse acil doğuma alınıyor gebelik zehirlenmesi dolayısıyla