kizalar post acmisrim nisanim geldi diye gece 3 dr ara ara geldi yine bel agrim vardi aerti ama oglumdaki gihi duzenli defil ama belimin agrisi hic gecmiyo hep sabit agriyo bendr esime bi hastaneye mi girsek dedim asil dogum yapicagim yer uzak cam sakura gidip eve gonderilmek istemiyorum o yuzden napsam ben ya valla beynim durdu