Mahber 20haftalik kızımla Merhaba, 18+4te kontrolümüz vardı kızımız onden gidiyor 19+3 seklinde simdi tabi 20+5 oldu 🧿 15+2 için henüz erken çatlak kremi için doktorlar 5.aydan sonra öneriyor biz 18+4te gittiğimiz de lierac onerdi çatlağım vs yok mustela da bakmıştım , onun yerine e bebekten bebek yagi aldım ve kullanıyorum göğüs için de e bebekten aldığım bir urun var onu ileride kulllanicam🌸