Sibeeelmoom benim de bebeğim çok hızlı kilo alıyomuş kafası da 40 haftalık görünüyo, 37. haftadayız halbuki. Perşembe günü karar vericez suni sancıyla mı başlatalım sezaryen mi yapalım diye. Ben de fitili sorayım doktoruma çünkü normal doğum istiyorum ama ilkinin de kafası büyük olduğu için çok zorlanmıştım doğumdan sonra. İnşallah hayırlısıyla alırız bebeklerimizi kucağımıza 🤲🏻