Hlyafsr22 Ben 39 haftalık hamileyim haliyle beklemedeyiz ama bebişime gelmeye niyeti yok geçen hafta doktor 1 cm açılma var dedi normal doğum için ama herşey yolunda olduğu içinde eve gönderdi bekleyeceğiz dedi salı günü tekrar muayene oldum yine bi sorun yok ama vajina da bi Ağrı var sancı değil bu iki gündür neyin nesi anlamadım böyle olan varmı acaba açılma olduğu için mi Ağrı yapar bilen varmı ?
Asli91 Hlyafsr22 bende de o ağrı inanılmaz bi derecede var.37+5 haftalığım.Nst de 1 cm açıklık çıkıyo sancı yok 20 seviyelerinde.Doktorum en son kanala girdi aşağıya iniyo dedi bekliyoruz.
Abakliseher Hlyafsr22 bebek yerleşiyor iyice aşagına indi bnm kızım önüme ınmştı erkek bebek arkaya iniyor arkan agrıyor bnde böle oldu kızın mı olcak oglun mu merak ettm
Dhh07 Bebeğin kafası çok aşağıda olduğu zaman da vajinada ağrı yapar yinede bi doktorunuza danışın isterseniz
Hlyafsr22 Asli91 ya canım geçen hafta böyle oldu bi damla kan gibi bişe geldi akıntıyla doktora gittik muayene etti 1 cm defi açılma nst de sancı 100 lerde çıktı ama sonra geçti bi hafta yoktu şimdi yine başladı
Asli91 Hlyafsr22 sizin sancınız çıkmış haftanızda tam zamanı gibi.Belki açıklık artmıştır bi doktorunuza görünün.