ygmrgzrn Kızlar 19+2 günlük hamileyim bugün halı astım sonrasında kasıklarımda agrı oluştu doktora gittim sıkıntı yok dedi ama hala çok agrım var acaba normal bi agrı mı kasık agrısı olur mu bu haftalarda