27+1 deyim ve 60 la başladığım hamilelik yolculuğuma 72 kg ile devam ediyorum, sık sık acıkıyorum ağzım boş durmuyor tabi.Bir de yürüyüş yapamıyorum pek onun da etkisi var.Hamile kalmadan hemen önce eliptik bisiklet almıştım doğumdan sonra tek umudum onunla forma girmek valla benim gibi olanlar var mı aranızda 😅